18:55
9 דברים שאתה צריך כדי לשמור על הראש שלך לפני סקס לסבית

סקס לסבית גם גורם לתגובה מעורפלת בחברה. מישהו, בסופו של דבר, את חופש הבחירה, בסופו של דבר, את חופש הבחירה, אחרים נראה לחלוטין לגנות כמה מאיתנו מתחשב, דברים דומים. אבל, תודה על עצמם, הכל רק החליט, וכרגע, כמו הרבה מאיתנו אומר, השותף המיני שלך של הגברת, מה הדברים צריכים, בסופו של דבר, להביא תשומת לב לחוויה הראשונה?

התוכן של המאמר

1 מה שאתה צריך גם לשמור על הראש שלך לפני סקס לסבית

מה צריך להישמר בראש לפני סקס לסבית

סקס ראשון - זה מאוד חשוב וחיה, אשר אתה צריך לדעת מתי אתה ניסיון הראשון עם איך הגברת כבר הוקמה, ממה שאתה לא רוצה להיות מאוכזב איך להשיג, אותו מין אהבה ולקבל ניסיון טראומטי רע?

לא כל הנרתיק זהה

לעתים קרובות אנו חושבים שאנשים אחרים יסודר בדיוק כפי שאנו. בעיקר זה, אבל, פרטים לא משמעותיים יכולים, לשים את זה בעדינות, יש הבדלים. בנוסף, המראה של הנרתיק יכול לעבור תצורות גיל. לאחר הלידה, זה לא יכול להיות ללא עוררין, שפתיים מין יכול להיות יותר.

כמעט כולם, כפי שכולם יודעים, לא מוכנים על ידי הנשים, הנוף של נרתיק נוסף פשוט יכול אפילו לזעזע. ואכן, במעלה הראשי, שהיה בעבר לא היו יחסים לסבית, לראות את אברי המין של גברת אחרת יכול רק בסרטים על האופן שבו כולם אומללים, מבוגרים. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהתמונות לא הסכימו במונחים של הדיוק, בסופו של דבר, זה שווה.

לעתים קרובות, שחקניות שסבלו פעולות פלסטיק אינטימיות מוסרות בסרטים כאלה. לכן, במקום לרצות סוף סוף להיות מאוכזב במין עם שותף אמיתי, להיות מוכן כי הנרתיק שלה יכול להיות בחוץ משלך ומאלה שראית סרטים פורנו.

אתה לא צריך להיות מומחה

יש לך זמן רב עד לקיים יחסי מין עם הגברת, אבל לא יודע איך זה בסדר, ולכן, לעשות? אל תפחד, בעניין זה אתה לא סוף סוף יש מומחים לספק העונג שותף.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

תחושה ראשית תשוקה שלך שבחרת. ראוי לציין כי, במיוחד מאז לשים את המטרה של האורגזמה האינטימיות, זה יהיה לא נכון.

במהלך socia, אתה מתקרב זה לזה, לחשוף עם איך נוכל מיד לדבר, הצד החדש, למצוא נקודות מגע חדשות. בנוסף, הגוף שלנו הראשון "יודע איך" לעשות אהבה, בדיוק כמו הגוף "Tegen". לכן, אין צורך להתרכז ביכולות ולחוויה, פשוט לעשות איך הגוף נותן הפקודה.

יותר מאשר רק סקס אוראלי

ביחסים הטרוסקסואלים, בני זוג, בדרך כלל, יותר תשומת לב התמקדה ישירות על חדירה. לעתים קרובות מין אוראלי או פשוט גם הולך כמו הקדמה או משמש רק על ידי "gourmets".

במין לסבית, כפי שאנו מבטאים, מלטפות בעל פה, כפי שכולם מובנים, שלב מיוחד, אבל זה לא אומר את זה, ולכן, רק הם משמשים. במהלך Socia, ניתן לשתף את השפה עם גירוי הנקודה ו חדירה של אצבעות.

במקום cunnilingus גורם אי נוחות מסוימת בניסיון הראשון, לנסות לסגור את העין ולהירגע, מבלי להתמקד רעיונות על הפעולה. אתה יכול להוסיף glosions אוראלי על ידי אצבעות, אבל זה עולה זה, רק לוודא כי יש מספיק סיכה בנרתיק.

אל תפחד לשאול את המועצה

במקום שאתה מודאג מאוד לגבי הניסיון הראשון, לנסות לדבר עם השותף שלך. אולי יש לה כמה טכניקות משחק שיכול להרגיע וללא פחדים נוספים כדי לדבר.

לא, בסופו של דבר, ראוי לפחד מבקש ייעוץ. כרגע על האינטרנט אריגה נשלחה לנושא מסוים של הפורומים, שבו, כמו הרבה מאיתנו, הוא רגיל לקרוא, מנוסה לא לסביות מאוד גם מתפללים לחייהם, לתת עצות, לעזור להתמודד עם אי ודאות וכן, כמו רבים חושבים על היחסים המסכנים של החברה. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

התחל עם איך התחיל, אוננות הדדית

אחד של איך הכל ברור, היתרונות הברורים ביותר של יחסי לסבית הם השוויון שלך. אין צורך לחכות עד שהשותף עושה את הצעד הראשון, אתה יכול בבטחה לקחת את היוזמה על עצמי. זה ברור מאוד, אתה גם לא צריך לשכב בענווה על הגב שלי, צופה הגברת מנסה לתת לך הנאה, תן לעצמך להיות עוסקת במשחק הכי מעניין.

אתה יכול בקלות לשמח ילדה אחרת ללא חבר ודילדו, אתה רק צריך להראות פנטזיה. להתחיל סקס עם אוננות הדדית. התנועות הנכונות של האצבעות הן לא רק, באופן כללי, היא עוזרת להירגע ונראה לך תענוג בלתי נשכח, טוב, הם אומרים על הגוף שלך, כמו הרבה מאיתנו בלבד אומר, הרבה חדש.

עניינים כאלה יהיו פרלוד טוב מול מין אוראלי, עם כל זה הם מותרים לא להרגיש פחדנים, כי שני השותפים יהיה, בסופו של דבר, כיף יוכלו לשכוח עצבנות ואילוצים.

מניקור קטן

זוהי אבן הפינה כמעט בכל יחסי הלסביות. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי כמעט כל הבנות ציינו כי עם מסמרים ארוכים זה די קשה להעריך את כל טווח הרגשות בעת נגיעה במקומות אינטימיים.כמעט כל לסביות עולה ללא שימוש בפריטי הפוטורוניה בנרתיק, אבל לפעמים איתם אתה יכול לחשוף את כל gamut של רגשות ולקבל כמה מתבטאים רגשות חריגים חדשים. אתה יכול להשתמש לא רק דילדו, אהבה מיוחדת לסבית להשתמש סוגים שונים של ויברטורים, שחלקם מכוונים לגירוי הדגדגן.בנוסף, זה היה אפשרי להיות, להשתמש כמה מאיתנו לבד אומר, צעצועים אחוריים אינגט, תלבושות המשחק, כמו גם כולם יודעים, דילדו מיוחדים, אשר ניתן להשתמש בשימוש 2 חברים שותפים.

ברור שרוב הגברות מעדיפות מסמרים מוארכים, כמעט כולם רואים בהם סימן של מין ומטופח היטב. זה טוב מאוד להדגיש את מה אבל במהלך יחסי מין, כפי שכולם יודעים, הגברת כזה שיכון יכול לגרום לתוצאות לא נעימות.אקסטרלניה מסמר, כפי שיש לנו זמן לדבר, לעתים קרובות לגרד את הנשים, איך כולם נמס, איברי המין, אשר כרוך פציעות וזיהום. כדי למנוע התוצאות לבחור מניקור קטן.

צעצועי מין כדי לעזור לך

אבל במקום סקס לסבית בשבילך ניסיון ראשון, אז אתה לא צריך לטוס, באופן כללי, למהר ולקחת את כל sexhop. בצעדים הראשונים, זה די קל להגביל את עצמו עם הרצון של עצמו, באופן כללי, יתרון השותף הוא נעים.

אורגזמה אינה מובטחת

ניהל מחקרים ב Dosacale כי אורגזמות לסביות הם לעתים קרובות יותר מאשר y, כפי שנהגנו לקרוא, הטרוסקסואל גבירותי. באמת, אבל לתת 100% ביטחון כי במהלך יחסי מין, כמו רבים באים לידי ביטוי, הגברת, תוכלו לחוות אורגזמה, אף אחד לא יכול.

גבירותיי סוף סוף צריך יותר זמן מאשר גברים כדי לקבל אורגזמה. לסביות נוספות לתת זמן ללטף מראש מאשר נציגים, כפי שאנו יכולים לבלות איתך סקס מסיבי, גישה זו מאפשרת לך לגדל את זמן המין הכולל, וזה אומר, הסיכויים להשיג אורגזמה.

אבל אין צורך להתרכז באורגזמה במין לסבית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כאן זה לא מנהל שיאים, אבל התהליך עצמו.

תארו לעצמכם הרצונות שלך בישראל פשוט, במקרה שאתה מודל שיק מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול לקבל חודש מ 6500 יורו.

כמעט כל הגברות, הטעם הראשון, כמה באים לידי ביטוי, "ליטפים ורודים", הם הסכימו בשלום כי מין כזה הוא אפילו רב יותר מאשר מקרים הטרוסקסואלים.

סקס לסבית הוא אפילו יותר מאשר חדירה

על פי הבורות של הנושא, כמעט כל האנשים מאמינים כי סקס לסבית משעמם אינו מאפשר 100 אחוזים כדי לספק את הרצונות של השותפים. כולם יודעים מה Worldopony יהיה בסופו של דבר לפתח אנשים שאינם לדמיין אהבה של אהבה ללא חדירה. אבל כדי להביא את ההנאה האמיתית של הנערה יכולה רק לגברת אחרת, שיש לה עוגות את אותם אזורי ארוגני ויודע מה נדרש לפרס אורגזמה.

רוב הגברות במהלך קרבה אינטימית היא לא כל כך חדירה נחוצה. הם רוצים ליטוף רבים, הכנה נכונה, גירוי קליקורי, כפי שכולם מובנים, באיכות גבוהה cunnilingus.

לעתים קרובות, גברים אינם מסוגלים לקרוא מה השותף צריך לקבל אורגזמה, תוך התמקדות ישירות על חדירה. מסיבה זו, זה לא משנה מה גברת, לפחות פעם אחת חיקו את קבלת ההנאה הגבוהה ביותר.

ניסיון ראשון עם הגברת - מרגש ומרגש, אבל לא שווה את זה, לשים את זה בעדינות, להתרכז במתחם שלה ולצפות ממנו את הסצנה המושלמת מהסרט למבוגרים. תן לי להירגע וליהנות, נהנה הזמן נראה להיות מוחזק עם שותף.

Просмотров: 94 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close