16:41
איך לקיים יחסי מין עם 2 איכרים? כיצד להגיע לתהליך.

מאמר זה יהיה שימושי יותר עבור נשים אשר, אם כי אם בחיים הם חשבו על יחסי מין שלישיה. אם אתה זה סקרן, נוח, ואחד בקושי רעיון כי ללטף אותך שני בחורים ייצאו, מוביל להתרגשות חמורה, אז החומר הבא רק חובה לקרוא!

התוכן של המאמר

1 למה ליידי מאחלת סקס עם 2 איכרים 2 סודות 3 הכנה 4 סטטיסטיקה 5 מספר סובייטים 6 פלט

למה הגברת רוצה סקס עם 2 menii

כדאי להתחיל עם העובדה כי לא כולם מרוצים מהתקן מִין. בנות רבות מאחלות ניגודיות מתמדת, לרכוש שונה צעצועים, לחפש תנוחות אחרות. עם הזמן שבו הכל נבדק, הם לצוד משהו יותר וכאן להצלה מגיע סקס עם 2 איכרים, טוב, גם את הנשים - למי לצוד.

לא להתבייש הרצונות שלך כי זה לגמרי בסדר גמור. באופן לא נורמלי - זה מאחלים יחסי מין עם בעלי חיים או יותר נורא. לכן, לא להקשיב לאף אחד ולהמשיך כי האנט במיוחד בשבילך. לא חושב מה החברה שלך תגיד על זה. כאן הוא ביסודו רק את השקפת העולם שלך משאלה.

אבל שים לב כי לפני שתתחיל, זה שווה לשקול הכל עבור ו נגד זה חלום ארוך שלך לא הפך את המקרה מן החיים לך אתה תצטער על זמן רב.

-

סקס ארוך. לעתים קרובות קורה כך במהלך שותף מין רגיל הוא עייף או מסיים במהירות. ואז דאמא זה נשאר רשע ולא מרוצה. במקרה כאשר סקס מתורגל עם 2 איכרים, שלך שותפים יוכלו להירגע או לספק אותך מיד עוזר להשיג אורגזמה יותר. התהליך יתחיל בפני עצמו. מאמין ש גברים פשוט לא יוכלו להתנגד ולחכות, מתי ומי צריך התחל. כמה מהם בדיוק יהיה נועז, והשני רק תפס את ההתחלה תהליך. עם הזמן, האילוצים יעזוב והכל ילך כמו שמן. אורגזמה מרובה. כנראה שמישהו שמע כי נשים יכול להגיע כמה אורגזמות בכל פעם. סאי אפילו מסוגל לגלות. אם לא היית אחד מאותם מאושרים, עד עכשיו, אז שלישיה כנראה יעזור לך. הסיכון לתפוס את הזיהום הוא קטן. עם 2 גברים, אם הם נמצאים בהגנה, הסיכון של מקבל מחלה מין מגיע מִינִימוּם. כאשר סקס קורה 2 גבירותיי, אז עם הגנה יהיה קצת יותר קשה, כפי שהוא צריך, הסיכון יגדל.

Minuses

סקס ס ' 2 איכרים עשויים להיות לא בטוחים. אם אתה לא מבין גברים צעירים, במילים אחרות את האפשרות כי במהלך סקס נלהב אתה פשוט לא להקשיב. באופן מושלם אם לפחות אחד החבר 'ה יהיה מכיר אותך וזה יוכל להבין שאתה אתה לא תעשה את אלה או דברים אחרים להפסיק אם אתה שואל. לאחר מכן מינוס יותר עבור חבר 'ה. לִהיוֹת מבחינה מוסרית וברמה הפיזית מוכנים לעובדה כי למעט שתעבוד גם איש עירום שני. אם אתה מוצג עבורך, או שאתה לא משוכנע שאתה יכול לעמוד מבט על החבר השני במצב נרגש, אז טוב יותר לוותר על מיזם זה.

למרות העובדה כי minuses הם פחות משמעותית מאשר היתרונות, כל טהור אישית. לא להתנסות, אם לא בדיוק משוכנע, מה בשבילך כדי לקבל מחוויה מינית זו. לעתים קרובות מתברר כי ציפיות ו המציאות שונה מאוד זה מזה, כי הציפיות בנויות על בסיס סרטים צפו בהם זה קורה בצורה מושלמת אכפת. למעשה, הכל יהיה לפחות לא נוח, ובמקרים מסוימים כאב ולא נעים. טוב, כדי להקפיץ זה יכול להיות מהיר מאוד.

סודות 2

זה יהיה בסדר אם לפני ההתגלמות של החלום שלך של סקס שלישיה תוכלו ללמוד כמה סודות וטריקים. חלק זה של התיאוריה הוא מאוד מסייע בפועל, ולכן זה לא שווה לעבור אותו ולחשוב כי כמה טריקים וסודות לא צריך. אז, בואו נתחיל:

פורנו פורנו. לפני דלתא זו ניתן להעיף מבט עם סרטים למבוגרים, שם התהליך ישתתף שלושה אנשים.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות קשות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. בחרה בחריסות, אשר תדגיש את המצב ותאסוף חברה יפה.

מי יודע, מה אתה יכול לקבל ממנו? תָפֵק. לֹא Fammers כי אתה אישה שברירית, ועם לך במיטה אחד שני חזקה הֹדֶן.

אז אם אתה מבולבל הבזקים, אז הם יוכלו להגדיר אותך על הדרך המתאימה, להירגע ולהפוך את הכל עלול להרגיש נוח בעצמך. הם מובטחים גם לעשות את זה סקסי הניסיון נזכר בשבילך לכל החיים כמו אחד המעשים הטובים ביותר. בנוסף ל, זה אפשרי שאם אתה מסדיר חבר חבר, אז בקרוב כזה ניתן לחזור על הניסויים. עדיין ידועים במקרים בעת זוגות ניסינו שלישיה, להתחיל לחיות יחד ולבנות גישה. מסרטים כאלה אתה יכול ללמוד מעט מרגש דברים שאתה יכול ליהנות בפועל. בחר שותפים S ניסיון. אם אתה מוצא גברים שכבר התאמנו שלישיה, כי אתה תהיה הרבה יותר קל.

בשרשרים של תשוקות, הם לא יכולים לשמוע את המילים שלך או פשוט לא תשומת לב ישירה. בגלל זה אתה הראשון לדון עם החבר 'ה מה יהיה אתה אות להפסיק את המין או להתרכך אותו.

יכול להיעשות צ'אט קבוצתי. זה מאוד נוח. אז אתה יכול לדון עם שותפים אז, מה בדיוק היית רוצה לעשות באיזה תנוחות וכמעט כל האחרים. כזה כזה התכתבות אפילו harde אותו, כי תן לו גם להיות חלק שלך ניסיון סקסי.

צעצועים. לָדוּן לפני סקס עם חבר 'ה, האם הם מסכימים כמה צעצועי מין. אם התשובה היא חיובית, ואז לברר מה בדיוק רצו להם. לאהבה כזו שלישיה דברים ניתן לרכוש צמות, אזיקים, תחפושות, ויברטורים שונים. אם אתה קונה ויברטורים בלוח הבקרה, ולאחר מכן להשתמש בהם עדיין מעניין! אבל האידיאלי ביותר לתאם את הרכישה עם שותפים ולקחת מה כל השילוש שלך יהיה שמח.

ואחר כך? אם אתה זוג עם אחד החבר 'ה וקרא להצטרף השלישי בשבילך, אז עדיף לדון מראש מה יהיה מאוחר יותר. זה יעזור להימנע מבכי אחרי סקס, כאשר הרגשות מתחילים לסגת. אולי זה יהיה טוב יותר אם להזמין מונית מראש לשותף השלישי שלך, כך ללא מילים מיותרות ציפיות הוא הצליח לצאת לענייניו, ואתה עם החבר שלך יכול לדון בכל מה שקרה ולשתף את ההופעות שלך.

הכנה 3

אם בכל זאת, לאחר החשיבה הארוכה על היתרונות והחסרונות סקס שלישיה, החלטתם שאתה רוצה לעשות, זה עולה טוב להתכונן. והראשון כדאי להגיד שכולם מרגשים דברים שונים אתה לא צריך להתבייש. כי אם אחרי שאתה עושה סקס עם 2 איכרים הבנת את זה עשה טעות או שאתה הפך חובה, ואז בדחיפות לנהוג מחשבות רעות מעצמנו! כל מה שלא נעשה - לטוב. ואין מה להתבייש, כי סקס הניסיון הוא מאוד חשוב ואפילו כך גם ניסיון שלישיה סקס. מוטב לעשות מה שלא לעשות ולצטער על זה.

כדי למצוא 2 שותפים ללילה חם בשבילך יהיה די לבקר את מועדון הלילה שבו אתה יכול להיפגש עם 2 חבר 'ה. אבל לבחור בקפידה ולתתחום לגלות אחד את השני, כדי לא להופיע כל קשיים ומצבים אחרים. אתה יכול גם להירשם אתרי היכרויות מיוחדים, שבה אנשים מוצאים זוג עבור עצמם במיוחד על מנת להבטיח את זה לבלות את הלילה עם 2 איכרים, גבירותיי או די קבוצה. לא לגלות שותפים באמצעות רשתות חברתיות כי היה כמות עצומה "Pranker" מי לעשות הצעות כאלה בשביל הכיף. אז אתה מבין את זה הם נתקלו במפורש על אדם כזה, לראות איך הוא מדבר אליך. בהתחלה, הם בדרך כלל דורשים לספר על הפנטזיות שלך, לא לספר עם כל זה בעצמך. הם עשויים גם לשאול אותך תמונה של ארוטי פנימה, כדי לוודא שהם מצפים למשהו. טוב, אז כשהוא כל עשה, התכתבות שלך הופך רכוש אוניברסלי בכל קבוצה, שם ברגים דומים, כמוך, ללעוג.

גם כדי למנוע גילוי של אישיות, אפילו על מכוון לנושא מסוים של אתרי אינטרנט ופורומים טובים יותר להירשם למתן שמות לא מציאותי. גַרזֶן בגיל עצמו, לא מדברים על עבודה ובכל מקום לא חל על חברים ומכרות. זה יעזור לך למנוע סביר אוניברסלי רע פִּרסוּם.

וכפי שהוזכר לעיל - בהתחלה אתה צריך להיפגש ופוגשים כמה פעמים רק על שום דבר כדי לדבר ולדבר לחבר טוב יותר. במקרה זה, אתה יכול להפחית את האפשרות כי השותפים שלך עשוי להיות maniacs, גנבים או perverts.

לא להזמין גברים למקום שבו אתה גר. טוב יותר לזה המקרה לשכור דירה שבה יש צורך בכל דבר. אז תגן על עצמך ועל שלך רכוש מן הגניבה האפשרית, כי לא כל בתום לב והגון, דיפלומינג נוף יקר פלזמה יש לך איזה רוצה להתרגל שלך טוֹב. לא לספור שאולי גברים ירצו לחזור, ואם אתה מסרב להם, זה יכול להתחיל סחיטה. ובכן, הדירה בתשלום יעזור להימנע סביר רכילות באמצע השכנים שיופיעו איך חזרת הביתה בבית בחברה 2-בנים. ואם הם גם שמעו ממה שאתה עושה, אז אתה בבית עדיין סלבריטאים אמיתיים.

סטטיסטיקה 4

כדי שתוכל להבין שאתה לא לבד, מי קציר שלישיה, הסטטיסטיקה על סקסי כזה ימשיך לתת ניסיון:

כך, למשל, מדענים מגרמניה ערכו סקר שממנו למד כי יותר מ 70% של החבר 'ה fantasize כי סקס איסוף עם 2 בנות. אבל על חוויה מינית עם 2 איכרים חושב כל אישה 3. נכון, החלום הזה רחוק לא כֹּל. https://tkescorts.com/

סקס שלישיה - זה טבעי, מגניב מאוד יכול להביא מסה של הנאה לכל המשתתפים בתהליך. אבל כך הניסיון המיני הזה לא הביא לך כל פגיעה נפשית, מחלות מין פציעות, אז זה שווה את זה להכין ולבחור רק בחורים אמינים ב תפקידים אלה. ויקטוריה פומין

זה מוסבר על ידי העובדה שהם מאוד מעוגן על הצורה החיצונית שלהם, לשייך את עצמם עם שותפים וציונים ראש המידע והמחשבות הבלתי מתפשרים המפריעים למאה אחוז להירגע.

כמו כן, אם האיש קיבל סירוב של הגברת שלו במין שלישייה, אז עם הסתברות של 12% הוא יקבל את הרצון, אבל בסוד מן הגברת שלו בצד.

כַּמָה סובייטים

כך שהניסיון שלך הפך בלתי נשכח במובן חיובי, אתה צריך להכיר את הטיפים להיות מתוארים להלן. הם מניחים לך לעשות סקס עם 2 החבר 'ה היו מענגים:

עם אלכוהול, עדיף לא למיין. תסתכל בריכוז כמה שתית ותפסיק. שיכרון כאן הוא שום דבר, כי גברים יכולים ליהנות מהמצב וממנו מקסים וצייתן להתגלף באנסים. במצב מפוכח, אתה יכול לדחוף ולהימנע ניגודים, אם אתה מבין כי חוויה מינית עם 2 איכרים הוא רחוק. זה יהיה מיד מן המשפט הסביר כדי ליצור תמונה או להסיר את תהליך הווידאו. באנשי הקרובה יכול פשוט להחיל נגדך, כמו שיטת מניפולציה וסחיטה. במקרים מסוימים, קטעי וידאו ותמונות אלה יכולים להיכנס לאתרי פורנו ולהפוך אותך כוכב באמצע החברים והמכרים שלנו. אם יש תהילה גרועה - זה לא מה שאני רוצה בשבילך אחרי שלישיה סקס, אז הירי עדיף להסתובב. הכן ו decompose בדירה שבה יהיה לך שלישיה, דברים שיכולים לעזור לך במקרה של להגן על נכות. אם היכולת לרכוש גז מיוחד בתותחים לא יצא, אתה יכול להשתמש אובייקטים שונים של רפה או אפילו מטהר אוויר כדי להפחיד משם או ללכת גבר. עבור שלישיה סקס עדיף לבחור את המקום שבו אתה משוכנע. בנות רבות אמון בחורים לא מוכרים ומסכים לבוא הביתה אליהם. כמעט בכל המקרים, במצבים כאלה יש אלימות נגד אישה וטיול. אם אתה לא רוצה להיות אובייקט לעינויים, עדיף להיפגש בשטח נייטרלי או בדירה שלך. להשאיר את החוויה הזאת בעקבות בסוד. אל תספר למישהו עליו, אפילו חברות, כי באופן ספציפי, ברוב המקרים, הם מדברים בסוד של כל העולם שלך חסידים סקסי. מראש, ליישר עם שותפים על מה לעשות הוא מותר, ומה להימנע. גם מצוין יהיה לבוא עם קצת מילה לעצור, כך שכולם יכולים להשתמש בו במקרה.

סיכום

בדרך כלל, "טרניק" הוא האיש.

דגני אסקורט מנוסה לחלום לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.

בתוך זה המקרה עם הסתברות של 70% של השותף השלישי הופך לגברת. איך זה לא היה נשמע שלא נשמע, אבל ב -40% מהמקרים, הבנות לא יכולות להיות מוסריות נהנה שלישיה סקס.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

לזרוק את זה שלישיה סקס - פנטזיה הן גבירותי והן בחורים. עם הבנות, הכל ברור, אבל עם בחורים, זה נראה כאילו המצב הוא היחיד. נראה כי גברים צריכים לחלום על להיות במיטה עם 2 יפהפיות חמות אשר יטפו אותו ולקחת את צמרות הנאה. למעשה, התברר כי גברים פשוט מפחדים "לשבת בשלולית" ולא להתמודד עם הצהרת 2 נשים. ובכן, תחושה של בעלות על הגברת במהלך שלישייה עם 2 גברים לא להשוות משהו. העיקר הוא להכין תהליך ולדאוג בטיחות.

Просмотров: 6642 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close