21:43
איך, למה ולמה נשים שוכבות במיטה?

למה נשים שוכבות מיטות, שקט, ואחר כך נסיבות נוספות. מה מניע אותם הונאה שותף ומה, למעשה, אתה יכול לשכב במיטה?

התוכן של המאמר

1 על הניסיון שלך 2 על העדפות 3 על פנטזיות מיניות 4 על אורגזמה 5 על יכולותיו של פרטנר 6 שקרים על הנושאים להסיח את הדעת ממין

על החוויה שלך

אם לאדם, מספר הנשים שביקרו בו את המיטות נוטה לאינסוף, זו סיבה לגאווה. עבור אישה, למרות שיפוט מודרני על חופש מין, מספר גדול של שותפים מיניים הוא בושה, רע, לא נכון. ולא משנה כמה הבנה ואהבה, במבט ראשון, אדם לא נראה, הגברת תנסה להסתיר את הנתונים הכמותיים של חוויית המין שלו.

וככל שהניסיון של השותף, כך תלך כי הניסיון המיני העצום עדיף לשמור על סוד, שכן הוא מרגש גבר עד הזמן האחרון עד שההתבואה מהבהבת. אבל כאשר תחושות הם dulled, והמוח משוחרר מהתקפה ההורמונלית, במריבה הגדולה הראשונה, זה יטוס למוניטין שלה עם בומרנג כבד.

על העדפה 2

לעתים קרובות חובבי נלהבות של מציצה, סקס אנאלי, רומנגה ו strapon, ליפול למצב שבו הם נאלצים להעמיד פנים להיות חירשים, ומתים יותר, פשוט לא להצדיק את השותף. לדוגמה, כאשר הנערה נשרפת מתוך קוצר רוח, נופל על ברכיו כדי לעזור לשותף לעורר, הוא עושה ביטוי משווה אותה עם slutty, כמעט מוכר בחורה.

ואז ראשה יהיה לסטות באופן דרמטי ולנשק את ירכו, או מה גרוע יותר, מאדאם מעמידה פנים משהו. כן, נראה בעיני הבחור הזה, היא כמעט שמטה בכבוד שלה. את ההבדל בתפיסה של אותם דברים, עושה שותפים לשקר אחד לשני, רק לא להפסיד.

נכון, בראש כל אחד מהם, במקרה זה יהיה לנצח, וספקות יהיה מדי פעם לבוא עם זה.

על פנטזיות מיניות 3

לרוב ברגעים של רעב מין, המין הנשי אוהב חלומות של מין מושחתים פראי, עם בחורים שחורים, מלאכותיים Phallos, ובכל וריאציות אפשריות.

ליישם את השאיפות שלך בישראל רק אם אתה אישה מסוגננת מרוסיה. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2500 יורו.

אבל בערך באותו זמן, בזמנים פחות רעב, ולא לחשוב. ופתאום, אשה מרוצה, תשאל שאלה על חלומותיה המיניים. אלה שהיו מושחתים מדי, ואחרים פשוטים יותר יותר גרם זה לא צריך, מאז שקט, בנאלי וקיים צנוע פנימה זה די מוחשי, ולא חיי מין בדיוניים. עניין באותיות כאלה בהכרח דוחף בחורה שקרים, כפי ששמע על חלומותיה, בחור מאוכזב לחלוטין ביכולות הפיזיות שלהם.

על אורגזמה 4

החידה הגדולה ביותר עבור sexopathologist למה בנות שאין להם אורגזמות לעשות הכל כדי לא להרגיש אותם. לעתים קרובות מסלול ההתנהגות של הגברת האנורגזמה הוא לגמרי להפוך את שביעות רצון מינית. חיקוי של אורגזמה, כמו מגיפה, נצפתה ב -90% מהמקרים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, אלה המבקשים להיראות רווחית בפגישה, הליכה ישירות עם אישה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה כדי לספק את עצמם באופן מלא עם האובייקטים הדרושים.

אבל למה? פסיכולוגים מקשרים התנהגות כזו של נערות, עם תמונה נלהבת של גניחה נלהבת, בקול רם מתחת לאיש האלה, ורבים בעקבות התמונה מדגימים את ההתנהגות הזאת במיטה.

זכר מטעה בכנות סבור כי הכל עושה נכון, ומרוצה, כמובן, שומע, משותף שהיא גם "יש זמן". ולא לקבל גם אורגזמה, עבור חלק, רק הבנות סיבה מסוימת, נחשבת להיות מוכרת. חבל, לא חוסר אורגזמה, והעובדה שזה לא להגיע להישגיו.

על היכולות של פרטנר 5

לא פחות נושא פופולרי עבור שקרים במיטה היא היכולות הפיזיות של שותף. למה נשים שוכבות במיטה, על איזה סוג של סקסי ואטרקטיבי שלהם, כי יש לו מרשים מאוד בגודל, וזה מספק הנאה לא מציאותית.

סיבה ראשונה, להרים בחור, אם כי בכוונה, זוהי היכולת של נשים לאהוב אוזניים. כאשר בן זוג שומע איזה לוויין מדהים, היא עצמה מאמינה בו. הדבר השני הוא שאדם מרוצה, מוכן להמשיך ולהשיג את המעשים איברי המין. סיבה שלישית, בנאלי מזיין אומר את האמת על גודל והזדמנויות, קצב ועומק החיכוך. ובאופן כללי על ליטופים ראשוניים. הגברת היא פשוט מפחדת לאבד אדם אהוב, נעלב על ידי האמת שלו.

פיל על נושאים distrastru מ סקס 6

שורש שורש ובאותו מקרה, שקרים מתחת לווילון תגובות פסיכולוגיות. פחד לאבד שותף, להתאבל, לאכזב. לפעמים שקר, במיטה נעשית על ידי נשים מנוסים יותר, במודע, כך כמו רגע הקרבה מרמז כנות מלאה. ואמר כאן עכשיו אומץ על ידי גברים ישרים שאינם מסוגלים כל כך מעודן ניקוי, מטבע טהור.

לכן, שאלות אינטימיות מדי הם אחד סיבות למה נשים שוכבות במיטה. ניואנסים פסיכולוגיים של הנפש, דוחפים את הגברות לשקר. ב שם שימור היחסים והעתיד הכללי.

Просмотров: 102 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close