21:23
איסלס תקשורת דקויות עם לקוחות: איך להיות כמו אנשים משמשים להביע, מתוק וכמו איום, כאשר בהחלט לא, באופן כללי, ציד

עבודה בתחום הזמן הפנוי מרמזת בתקשורת עם מספר גדול יותר של בנים וכל אחד "תיקנים בראש שלהם, גם ספציפיות של תקשורת והתנהגות. ואין אפילו צריך לדבר על ההיסטוריה, לקוחות מומחים אינם כל הזמן, שכן אנשים רבים חושבים, ולבסוף ממש משכילים עם האמיתי שלי. באמצע מילינרה ויזמים מספר בלתי מוגבל, כפי שנקבע על ידי גברים רגילים, עם רומנטיות הטבועה בהם, הומור טיפש ובורות. אבל, למרבה המזל, המיעוט הזה.

הבעיה היא כי excours מחויבים להיות ידידותיים, נעימים וחברתיות עם לפחות מה הלקוח, לא משנה אם הוא אוהב אותם או, בכלל לא. הבנות צריכות לחייך, לשמור על שיחה ולהפעלת כמה ישירות, גבר בכל הפגישה, גם אם יש לו מצב רוח רע עכשיו, זה כואב משהו כזה, אפילו לא בכלל, גועל חי לגבר. איך היית לוקח אותך בידיים שלי כדי לא להפריע פגישה? אנו ננתח טכניקות וטכניקות שונות ייקח להיות נחמד בשבילך ולהקרין חיובי לפחות מה המצב.

להתכונן להיפגש מראש

קל מאוד להיות ידידותי וכיצד אנשים משמשים להביע, חברותי כאשר הם מרגישים אהדה עבור בן שיח. NOVLY, ראוי להזכיר לך אני אוהב את קולה, סרק או באמת מעריץ את המטרה של פעילותה. במצב זה, הפה נשבר על ידי המכונה בגיחוך, ואת הטיעונים לדיונים ומחמאות מופיעים בעצמם.

במצב שבו משהו דוחף אותך לתוך הלקוח (מראה, גיל, קול קשה, הטון של צוות, עסקים בלתי חוקיים, גרימת התנהגויות) הוא מאוד קשה להפגין כמה רגשות מצוינים, למצוא נושאים לשיחות ואף יותר מדברים כדי לעשות מחמאות ולשים סימני תשומת הלב, גם למרות שזו הדרך שבה אנו מדברים כל הזמן, את האחריות הנכונה ועל מה שאתה מקבל כספים. לא לכל אחד סוד הוא לא בוט, וזה מאוד קשה לכפות משהו בכוח.

האפשרות של מצבים כאלה כל הזמן לבצע רשימה, שכן כולם יודעים, את השאלות מילואים ואלה שאתה יכול לדבר עם הלקוח ולשמור אותם בראש שלך, כך שבתוון התקשורת לא נראה שום הפסקות לא נוחות, אפילו שתיקה ארוכה מחלק משלך. הנושאים יכולים להיות נפוצים וכאילו כל יכול להיות שנוצר, מבושל אפילו למטה, כפי שכולם אומרים, לקוח מסוים, המבוסס על האינטרסים שלו וסוגי פעילויות. מוריד את השאלה כדי לאלץ את הלקוח להסבר ארוך ומפורט, כך שתוכל למשוך את הזמן. כי אתה נשאר הקשבה ויפה כמו מחייך, כי אתה לא צריך לחשוב בקדחתנות מה עוד ישאל.

דגש על תכונות חיוביות של הלקוח

אם הלקוח נתפס מאוד, ולכן מדברים יכול מכוער או משעמם, לא להתמקד בו. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי אתה תתמקד בעוינות שלנו, במהלך הפגישה כולו אתה תהיה מוטרד וכועס על חסרונותיו, אשר ישפיע על ההתנהגות. יהיה עליך לשים לב, הביטוי של הפנים יבוא, הביטוי ישתנה נייטרלי או לא מרוצה, לדבר, כדי למתן אותו, לטפל אדם לא יתעורר, כפי שהוקמה, לא תשוקה, וזה יהיה, להיות, אני רק רוצה, איך לעבוד, 1 - ברגע שהוא בוגר פגישה זו. אבל עם גישה כזו, קרנות רבות לא תרוויח. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הם יצטרכו ללכת על התאריכים רק עם איך רובנו רגילים לדבר, עם ירכיים צעירות, כפי שכולם אומר, היבט נעים ומוח יוצא דופן, כמו שכולם יודעים, לטעות במקצת.

רובוט ליווי Mod... "אפילו לא פוליטיקה!"איך...

המשימה שלך היא לספק לכל לקוח עם שהייה נוחה בחברה שלך וכיצד לבוא לידי ביטוי, אז לנסות לצפות בו ללא משוא פנים ולהתמקד בתכונות הלא רעות שלה. זה יכול להיות נורא, אבל יש לו דמות מצוינת וקול נעים, תן לזה להיות שומן, אבל הוא עוסקת צדקה וחסד את מקלט לבעלי חיים, או הלקוח התברר להיות זקן, אבל זה בן שיחוי יפה , זה הופך להיות סיפורים מדהימים מהחיים. עדיין מזה לבנות קו תקשורת. התמקדות במשהו חיובי, אתה לא סוף סוף להעמיד פנים לך, כי אתה באמת מעריץ את האיש הזה, אל תשאיר מאה אחוז. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהם מתמקדים במשהו אחד באחד, אז הם מרגיעים מבפנים וסיימו לדחות את עצמך בזמן שאנחנו מדברים, חיוך חמוד. כולם יודעים כי אנשי עסקים הם בעדינות מאוד להרגיש שקר, ולכן בזהירות עם משחק, כפי שנהגתי לדבר, משחק.

תחשוב על כמה כסף אתה מרוויח

המוטיבציה היא כל הזמן עובד בבטחה, במיוחד אם יש נאום על הכסף. תארו לעצמכם כמה כסף יהיה לך ביקור ומה אתה יכול לעשות איתם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יכול להיות, להעתיק את המכונית ולכן זה לא מספיק סכום זה, או הסתכל על העגילים היפים בתכשיטים, או שרציתי לשים אותו מעט, תיק ממותג. ולמעשה, ממכירת חלום מתאים שהופרדו רק כמה שעות בחברה של אדם, לא נותנים לזה מאוד כמו כולם יודעים, נעים.

הרגשות החיוביים והציפייה של הרכישות מסוגלים לחפוף עוינות בשני חשבוניות, ואתה תנסה להיות חמודים, קוק כולם יודעים, חיבה, למרות כל דבר!

לנצל את המיומנויות המזיקות

ברור כי אפילו הדוב יכול לשמש ללמד לנסוע על גדול, והאדם כבר. אני רק רוצה להסתכל בחביבות וידידותיות? לעבוד בסוף, לחייך. כן כן, מיומנות זו יכולה להיות מאומנת כמו השרירים בחדר הכושר. אם כל יום, מול המראה, כדי להפוך את הדרך שבה אנשים התרגלו להביע, תרגילים מיוחדים (לבנות לעצור, למתוח את שרירי הלחי בידיהם, רק כדי לחזור על אותה פעולה במשך כמה דקות בפגישה) , אז בזמן תלמד לחייך על "automat", ללא קשר למדינה שלך ואת מצב הרוח. עם מיומנות זו, באופן כללי, מנהלים משמשים, יועצים של סוחרים ואנשי עסקים.

טכניקה זו תעזור לך לא לתת את הרע שלך, כמו רבים באים לידי ביטוי, מצב רוח. ושם, באופן כללי, זה נשאר כמה אנשים חושבים מעט, יש צורך לשים את זה מתון, זה יהיה רק ​​לבחור את הטיעונים לדיון, ולשים אותו מתון, לנסות לפחות כמה נקודות קשר עם הלקוח.

לשחק את התפקיד של "הילד"

כדי לזכור כי, כמו רבים חושבים כי אנשים רבים חושבים, אפשרות כזו גם לרכוב לא עם כל אדם, אבל כפי שאנו מדברים כל הזמן, ולאחר מכן הערכת סכנה לפני השימוש בשבב זה. אם יש לך מצב רוח רע לגמרי, זה חבל בשבילך ועייף, אז נניח את זה ללקוח, אבל זה קצת מוסיף את המצב. כאב על השפתיים שלך, בבקשה תגיד לי שכולם יש כל כך רע ופוגע, ילדה קטנה וחסרת הגנה. אתה יכול אפילו לעלות. ישנן שתי אפשרויות לפיתוח אירועים: O הלקוח סוף סוף לארגן שערורייה, ולשים אותו מתון, את הסיבה לכך, איך אתה צריך לעשות, לא לספק שירותים, או להפעיל את "שיטה ומגן "גיבור עצמו, באופן כללי הוא יתחיל לרוץ סביבך ולבסוף להירגע.

גם דבר, כמה גברים אוהבים אותם. הם מוכנים לשחרר את ההזדמנות, לשים את זה מתון, מרגיש "גדול וחזק אלפא זכר". ולתת לו הזדמנות, באופן כללי, כדי להציג את המאפיינים האלה, לעזור לך. אבל זכור כי לא כל הלקוחות ייפול על טריק כזה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

Eskzhetnitsa הוא לא בוט, אבל, כמו רבים באים לידי ביטוי, אדם חי, ומפעם הזמן קשה לשחק רגשות שווא כל יום בלי שתיקה, כל אחד יכול לשבור כל כך הרבה. זה חייב לחצות קצת זמן במקצוע, כדי להיות מסוגל לכסות פגישות עם לקוחות, כמו עבודה רגילה, לא כפי שאנו מבטאים, מחבר את הרגשות שלך ואת הרגשות שלך. בינתיים, למדת להיות שחקנית טובה, להחיל את ההצעות האלה לפגוש גם עם לקוחות "כבדים" עם המפץ, להיות הכנסה. כל המיומנויות, החלה לבוא עם ניסיון. העיקר הוא לא להיכנע, ולספק את כל החלומות שלך על חיים עשירים ונפלאים.
Просмотров: 2235 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close