21:27
בואו נדבר על ליווי

לעתים קרובות, בנות להיכנס עסק חילוף במקרה, אין לי מושג מה הספציפיות של העבודה היא. הם רק יודעים כי Escales לחיות מפוארים, הם מרוויחים הרבה כסף, ללכת לגברים עשירים מתנות יקרות לצאת למסיבות אופנה. הבנות נאיביות מאמינות כי ידע זה מספיק כדי לשנות באופן דרסטי את גורלם. אבל למעשה, לפני קבלת החלטה חשובה להפוך את החיים שלך לחלוטין כדי לקבל מידע נוסף על המקצוע יוצא דופן של מודל ליווי.

מה הם השירותים הפנויים

מתורגם על ידי המילה "ליווי" פירושו ליווי, ובכלל יש בו כמה סוכנים בודדים, צובר בנות לעבוד על הכביש, בסאונות ודירות. הלקוח הזמנות מודל שירותי חילוף כאשר אתה צריך בן לוויה כדי להיכנס לאור. או רוצה לבקר במסעדה יפה, ללכת למסיבה במועדון לילה, לבלות את הערב בחברה נקבה.

אנשי עסקים לא ממהרים לעשות מערכת יחסים רצינית, ואנשי משפחה לא תמיד רוצים להופיע בחברה עם נשותיהם כאשר חברים שלהם להוביל מודל היבט מרהיב מודל. לכן, תמיד ישנם לקוחות רבים בסוכנויות הליווי המעוניינים בדגמים ליווי.

אבל לא חושב שזה כל כך קל למצוא מתווך שיספק הזמנות ללא מין. לעתים קרובות, הליווי הופך לשם מוסווה של זנות. והבנות שהסכימו לשתף פעולה עם סוכנות זו נאלצות להיות זונות. המנהל מציע לשלם בעיר אחרת, מסייע בעיצוב מסמכים לעבודה בחו"ל, לשכור דירה. ונערות חייבים לפתח למתן שירותי מין כדי לשחזר את כל העלויות.

אם אתה מקווה להיות צחצוח אמיתי, ולא מבולבל תחת כיסוי, בזהירות לבחור מתווך שבו אתה תעבוד. הקפד להבהיר במהלך שיחות טלפון, מה השירותים שלך יהיה להזין אם המודל הוא חלק מהארגון. חפש מידע על סוכנות ההחלמה הנבחרת על מברקים של קאגאל, שבהם Escalogists יוצאים, לבקש את המעסיק על מודלים פורומים. נסה לבדוק את כל המידע של הסוכן המציע עבודה לפני קבלת.

אילו בנות עובדות בליווי

לכל אחד יש סיכוי לנסות את אותו מודל חילוף. אם אתה מעל 18 ופחות מ 35, תוכל למלא שאלון באתר האינטרנט של סוכנות ליווי או להתקשר לטלפון שמוצג במגרש המשחקים המקוון, שבו הודעות עבודה מתפרסמות. הליהוק מוחזקים בסוכנויות חמורות, אתה צריך לשלוח את השלג כדי להעריך את המראה ואת הפרמטרים של דמות המילה.

אל תחשוב שרק בנות רזה ארוכות רגליים הופכות לדגנים חילופים. עבור ליווי, מודלים של סוגים שונים נדרשים. קריטריון הבחירה העיקרי הוא המראה הסטנדרטי, חוסר קעקועים וצלקות במקומות חשובים. אם יש לך שיער צבוע ירוק אינטנסיבי, הפנים מעוטרים עם פירסינג, זה לא סביר להיות מוזמן לשתף פעולה עם סוכנות ליווי מוצק. נערות ליווי בחיפה

בנוסף למראה, המבקש מוערך על ידי היכולת לתקשר עם אנשים לא מוכרים, עצמאי. אתם ייתן לך כמה שאלות שאתה צריך לתת תשובה מפורטת. הידע של שפות זרות הוא גם מוזמן, במיוחד אם אתה מחפש עבודה בחו"ל.

זכור כי שיתוף פעולה עם סוכנות ליווי רציני הוא לא כל כך קל. אם לאחר תקשורת עם המנהל בטלפון, אתה מקבל מיד הצעה לבוא ולהתחיל לעבוד, סביר להניח, לתקשר עם מגנאצ'יה, נותן את הבנות עבור זנות. לכן, הנתונים החיצוניים שלך הם בהחלט לא חשוב, הדמות, היכולת לשמור על שיחה.

איך לעבוד כמוך עבור צואה

אין צורך לסיים חוזה עם הסוכנות אם אתה רוצה להיות מודל חילוף. אבל להתחיל לעבוד טוב יותר בעיר גדולה שבה אתה יכול לקבל יותר הזמנות. זכור כי התחרות בין ההסלמה היא נהדרת, ואתה צריך איכשהו להבדיל את עצמך כדי לציין אותך.

בנות רבות מתחילות ללכת על משקפי השמש בתקווה המקיף אדם עשיר אשר יהיה נותן חסות. אתה יכול לנהל דף פעיל ב- Instagram עם מספר רב של מנויים, שם תתאר חיים זוהרים, לפחות בהתחלה ובמקורות פיקטיביים.

התחל עסק ליווי עם הודעות על אתרי מפגשים מקוונים. להציע לגברים לעשות חברה במסיבה, אבל עלות השירותים לידי ביטוי בשיחה פרטית. בתחילה, זה יהיה קשה לך למצוא לקוחות ללא מתווכים. גברים מוצקים בדרך כלל פונים לסוכנות כאשר הם זקוקים לתמיכה. אבל בתחילה להתחיל להרחיב את הבסיס של הלקוח, תוכלו לרכוש לקוחות קבועים אשר יתקשר אליך בכל פעם שאתה צריך בן לוויה.

יותר echreasted עם עבודה עצמאית - אין צורך לתת את רוב ההכנסה של מתווך. פחות - בשלב הראשוני זה קשה הפעל כאשר הוא כל כך תחרות גבוהה. יתר על כן, השקעות פיננסיות יידרשו להתחיל לעבוד. יהיה עליך לצבור כסף כדי לזוז, לשכור דירה, לעדכן את הארון, פרסום.

כמה דגמים מרוויחים במלאי

הסיבה העיקרית מדוע בנות רוצה לעבוד בגיל - היכולת להיות פופולרי ולקבל הכנסה גבוהה. ואכן הוא. אין עבודה תביא בנות כל כך הרבה כסף כמו ליווי. תהיה לך הזדמנות להתחיל להרוויח מהיום הראשון עבור ההזמנה, כמה אנשים לא מקבלים עבור החודש. בתחילת הקריירה, דמי נלווה אמיתיים - 30-50 אלף. זה 2-3 שעות של תקשורת עם הלקוח. ואם יש לך להגדיר מודל חילוף באירופה או באסיה, אז ההכנסה תהיה אפילו גבוה יותר.

הרווחים של התנגדויות פופולריות מחושבים על ידי מיליונים. בנות בנוסף למתן שירותי מניות האוליגארך להרוויח פרסום, רשת חברתית ואפילו עבודה המובילה לאירועים שונים.

יש חיים אישיים קטלניים

כמה בנות מפחדים לא להיות מסוגל ליצור משפחה, אם בבני הנוער זה יהיה מחויב ללוות. למעשה, זה לא. ואם אתה מבין את האינסטגרם מאחורי ההסלמה הפופולרית שהגיעו להצלחה, זה בטח שמה לב כי ילדים נשואים לילדים קלים, לשנות את המקצוע כאשר ההון מתחיל צבר.

וכמה נערות הופכות לנשות האוליגרכים שהזמינו את שירותיהם. וגם אם אין סיפורים רבים של אלה, כל המניות יש את ההזדמנות להקסים לקוח מוצק שהחליט להמשיך תקשורת, אשר יביא לנישואין.

Просмотров: 325 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close