12:39
הסיבה האמיתית למה לודוד כל כך לדבר סקס סקס: מידע מזעזע

מתי אתה חושב על למה אנשים יושבים במין, לחזות כך לדבר נראה קריסטל מובטלים. כמה אנשים יודעים מה האמונות האבולוציה היא צורך זה השיטה היחידה של הרבייה. ובכן, באופן עקרוני, זה מאוד שימושי עבור בריאות: מצב הרוח מספיק, המתח הרגשי מוסר, עובר נדודי שינה.

תוכן

1 שמזיז את הרצון כדי לדבר עם יחסי מין? 2 למה סקס עדיין איתנו?

אבל לא לפני זמן רב, מדענים קבעו כמה מאיתנו כל הזמן אומר החדש ביותר, די, כמו אנשים רבים חושבים, הסיבה המדהימה למה לאנשים יש סקס. סיבה זו הופכת לגמרי מהמצגות שלנו. מן המילה בכלל.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. שוב ושוב, קונים - צעירים מוצלחים שרוצים להופיע במבט אצל הפגישה, מטפלים ישירות בהישג יד עם אישה בהירה. רווח זה מספיק, אז כדי להבטיח לחלוטין ומלא אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

יש צורך להדגיש את העובדה שהוא שופט לבוא לידי ביטוי, תוצאה תפירה, רבותי.

אשר מזיז את הרצון סוף סוף לקבל סקס?אני

אֲנָשִׁים יש לנו יחסי מין למען רווחה של הילדים שלך. בדיחות בכיוון. כאשר אנשים עוסקים במין רגיל, כתוצאה מתרחשת הפריה, הילד הזה ייוולד למעשה בריא יותר מאשר אם זה נולד כתוצאה משימוש בחומר גנטי רק 1 איש.

אם אתה מבולבל, ואתה ביקר במחשבות לפי סוג: "איזה שטויות?", בפשטות המשך לקרוא. מעט התייחסות מידע ייתן בהירות למילים זו.

כדי למלא את החלומות שלך בישראל, במקרה שאתה מודל שיק מ בלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ 5,200 $.

בנת ' נזכיר את הלקחים של הביולוגיה של כיתה ו ', כאשר הבהיר כי יש רבייה סקסית וחזקה ביותר. על הצורה הראשונה של הרבייה הכל ברור - אלה עוסקים באנשים ובעלי חיים לשכפל לעצמם. כגון תהליך מבדר שבו שני אנשים משתתפים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

שונות רבייה היא cogdo הגוף, בערך מדבר, שיבוטים עצמו לאכול ללא תפקיד, איך אנחנו מביעים, האורגניזם השני. לדוגמה, כדי כך עצמאית ועצמאית האורגניזמים כוללים כיצד אנשים רגילים לבטא חיידקים חד-תאיים, אשר כתוצאה מכך, חלוקת שניים חלקים נוצרים על האור "התינוק". הו, בית ספר תיכון.

בעלות על מידע בסיסי זה, מדענים ממכון סטרלינג בחנו את רוב פילס מים 6,000, אשר יכול להיות קפוא על ידי שתי השיטות: קיום יחסי מין עם עצמם דומים או משובטים. אז המחקר נחשף למוצרים של "אהבה" שלהם רבייה עצמית.

כתוצאה מכך, התברר כי האורגניזמים המשוכפלים על ידי מגע מיני הם עמידים ביותר למחלות שונות (למעשה פעמיים) מאלה שיצאו לפי שיטת חלוקת התאים שלהם. משמעות הדבר היא כי רבייה סקסית של הצאצאים נותן כתוצאה של בריא ביותר כמו ילדים חזקים.

למה סקס עדיין עם nomy?2

אם הצאצאים ניתן לשכפל על ידי שיטת שיבוט, כל כך הרבה סקס, בניגוד Energy E, כמו רבים באים לידי ביטוי, Zotrats זמני לא הלך לראשית? למה אנחנו עדיין לא מוקפים באורגניזמים משובטים, כי זה מטאטא את אותה תוצאה כמו סקס?

ב -1, עלויות אלה מתוגמלות מאוחר יותר עם אורגזמות באיכות גבוהה ויציבות חושית. כולם יודעים שבשני, אורגניזמים כתוצאה של הזדווגות, כדי לומר את הצאצאים החזקים ביותר מכל נקודות מבט.

לכן, הצורך האינסופי להימנע מהמחלה יכול להבהיר מדוע מין עדיין נשמר בעולם המודרני, למרות העלויות של הזמן.

לכן, המוסר של האגדה הזאת הוא זה: כל העומס עצמם עבודה כאלה ויקרים פעולה כמו סקס כל כך כתוצאה מקבלת יורשים בריאים.

Просмотров: 2387 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close