11:30
כמה פעמים אתה צריך לקיים יחסי מין לבריאות? ואם אין תשוקה?

אנו שומעים את הביטוי הזה מפסיכולוגים, סקסולוגים, ורק מחבר'ה קריטיים. כן, כמעט כל תוקפנות מצד הבחורים להסביר את העובדה שאין לה אף אחד במשך זמן רב. באמת באמת, והתנהגות היא כל כך תלוי בחיים האישיים?

התוכן של המאמר

1 הבעיה של התלמיד, או כאשר יש רצון, אבל לא הזדמנות 2 בעיית חוסר הרצון 3 כל כך סקס טוב לבריאות 4 כאשר אין מין לא הנורמה 5 מין, בריאות ומתח

למעשה, אישה יכולה לכעוס, נעלמה, רשע, תוקפני הוא בכלל לא בגלל שאין לה מאהב, אלא על ערימת סיבות מגולפות. אבל אתה צריך לקיים יחסי מין לעתים קרובות יותר, כפי שהוא שימושי. וכמה פעמים אתה צריך לקיים יחסי מין, לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

את הבעיה של סטודנט, או כאשר יש רצון, אבל לא הזדמנות

נניח הנערה ושמח לקיים יחסי מין, אבל לא עם הדלפק הראשון, ולא עם בחור מהעבודה. ואת השכן על הנחיתה עם גם אשתו ולילדו לא מתאימים לה. מה שהיא זקוקה? היא מאוהבת איש צעיר. הוא בחורה אחרת.

זה משולש קלאסי, ולומר שאתה צריך לעשות סקס לעתים קרובות יותר עם מי - אין דרך החוצה. נניח הגיבורה שלנו מחליטה לגייס הערכה עצמית ופוגשת טינדר עם גבר צעיר. הם הולכים למועדון, שותים כמה קוקטיילים ללכת לבית הבחור.

הסיפור מתחיל בחוסר ערבויות: https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

רוב הנשים אין אורגזמה אחרי סקס עם הדלפק הראשון; שותף יכול להיות "תיאורטיקן" ושום דבר לא יוכלו לישון; אלכוהול שיכור משחרר נפשית, אבל רגישות משעממת ושוב לפני שביעות רצון

למחרת בבוקר נעצרה הנערה, מרגישה מביכה, ואינה עונה על הודעות. והבחור חושב שהכל השתבש שוב, אבל לא בגלל סקס שיכור ספונטני, אבל בגלל שיש לו דירה קטנה בפאתי ערים.

במצב כזה, עדיף לא לנסות להקפיץ "טריז טריז". כמובן, אתה לא צריך לשבת בארבעת הקירות ולחכות עד האהבה "משחרר". פגוש אנשים אחרים, לעשות סקס, אבל לא רק כדי "להרפות", אבל בגלל שאני רוצה כל כך הרבה.

מה לעשות אם אין תשוקה? שום דבר, לעשות משהו אחר, זה לא שווה את זה לכפות "עבור יתרונות בריאותיים". עם זאת, לפגוע בהתנזרות מגזים הרבה יותר מזיק ליחסים עם אנשים אקראיים ללא אהדה ואטרקציה. וכמה פעמים יש סקס, לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

בעיית חוסר התשוקה

אולי שמעת על אלה. אנשים כאלה הם ne יש לנו סקס פשוט כי כולם מדברים על הצורך אישי סוער חַיִים. אין להם יחסי מין בכלל. הם לא מעוניינים בצד הזה של החיים.

בישראל אין שטח דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שיצטרי ESK תורו רק מלווה את השותף באירוע, שומר על השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

ב כל אחד אחר הוא בחורים ובנערות רגילות. מישהו asexial טבע, מישהו בגלל החינוך.

מדענים אומרים כי אנשים כאלה הם בריאים נפשית לחלוטין, וזה אחד הנורמה אפשרויות, אם לאדם יש רמה נמוכה של הורמוני מין. לדבר בגלוי על Asexuals הפך לאחרונה. רבים מהם נפגשים עם אנשים אחרים ואפילו ליצור משפחות. יש אומרים שהם יחיו עם הרגיל שותף אם אפשר היה למצוא פשרה בין החיים האישיים הסוערים הרמוניה פסיכולוגית.

ישנם מקרים שבהם חוסר עניין במין בשל אלימות או טראומה פסיכולוגית. אנשים כאלה חייבים לטפל עליי ולהיות בטוח לפנות לפסיכולוג. צרות היא לא כל כך חוסר רצון של סקס -זה "נחיתות", ובעובדה שזה יכול להסוות דיכאון עמוק. וזה אחד המחלות הנושאות סיכון גבוה לחיים.

אז סקס שימושי לבריאות 3

כדאי לפתוח ספרים לבנות על שנות ה -70 במאה שעברה, ואנחנו חלק עם אשליה של היתרונות של סקס. כן, הם עוסקים בני זוג, כן, אתה צריך להיות מוגן אם אתה לא רוצה ילדים, ולא, לא אין לוח שנה שבו יהיה צורך לחגוג את הקביעות יחסים נשואים או כמה נורמות.

לעתים קרובות מאפשרים לסטטיסטיקה כי הזוג הוקמה עוסקת סקס כמה פעמים בשבוע במקרה הטוב. זה נחשב הנורמה. נכון, יש מספרים אחרים - מישהו אומר כי מתברר במיטה פעם בחודש, נוכחות של שותף קבוע, מישהו מזכיר את היומון "מפגשים". ב עסקים, כדי למדוד את מספר "גישות" ולהתקין "נורמות" כאן לא יעבוד.

ראשית, כולם שוכבים. גברים מגזים את מספר הפעמים, בנות - אורגזמה בהירות. ואלה ואחרים לא סביר להודות שיש כזה בערבים כאשר שניהם נשארו בבית, וקילומטרים עבור 20 חברים חבר. אורגזמה עם שותף חדש לנשים - נדיר. עבור גבר חדש שותף - מתח, יש צורך "לעשות רושם".

על מחלות המועברות במגע מיני ציין מביך. סיפורים עליהם מצחיקים, רק אם קראת את אוסף הסובייטים אנצדוטו. אבל כדי לטפל "זר", אשר הופיע לאחר סקס לא מוגן עם זרים לא כיף בכלל.

כאשר אין מין לא נורמלי 8212

לא הנורמה, אם זה היה, היה קבוע, ואז "משהו נעלם". נניח שמישהו פשוט התרחק, ועכשיו אין תכונות לעתים קרובות יותר נפגשו. באמת, היחסים של זוגות שנערך בנוח לוֹגִיסטִיקָה? הבעיה לא יכולה אפילו בזמן על הכביש, אבל ב אי-רצון להמשיך קשרים משעמם ולא מתוחכמים.

"כדי לדאוג" הכל עשוי להיות בגלל הרצונות הסודיים של אחד שותפים:

אני רוצה משהו מיוחד; השותף רואה בו בלתי מתקבל על הדעת; רוצה זה לא מפסיק, לדבר על כבוד הדדי מסייע מעט; הסכסוך שותק; סקס בכל צורה נעלמת, יחד עם הבנה הדדית ורצון לחיות יחד

האם המצב יכול להינצל רק תרגול תכופים יותר? בזמן אילו רק היא אינה מקימה הבנה הדדית.

לא נורמלי ואת המצב שבו מבוגרים לא יש סקס בגלל עייפות קיצונית. למרבה הצער, זה הכי הרבה סיבה בנאלית כי אנשים במשפחה לחיות כמו שכנים. קשה לשרוד הזמן שאני לא רוצה לא רק לפתות ולהיכנע, אלא גם לתקשר עם בת זוג. כאן אתה יכול לייעץ רק לשים "שעון של קרבה" בלוח הזמנים, לפחות זמן איכשהו.

סקס, בריאות ומדגיש 4

כן, סקס מסיר מתח, מרגיע ומאפשר לך להסתכל על המצב תחת זווית אחרת. אדם מייצר oxytocin לאחר אורגזמה, זה עובד כמו נוגד דיכאון טבעי. ואנדורפינים - טבעי אנלוגי Opiato. זו הסיבה שאופוריה מגיעה למשמרות, שביעות רצון ושקט.

בנוסף, סקס באמת משפר את זרימת הדם, מעט רכבות בשרירים ובלב, ומאפשרת לשותפים להיות רגשית יותר קרוב. הוא מרגיע את מערכת העצבים, מקל על הלחץ, ואפילו נלחם עם היקודין. סקס רגיל תורם לאיזון הורמונים בריא, גראט גיל המעבר אצל נשים, ו andropause אצל גברים.

פעם אחת אהובה לכתוב על סקס לירידה במשקל. כל מגזין מבריק נחשב חובתו לכתוב על מה תנוחות מאומנים על ידי הירכיים, אשר - לעזור לשאוב את העיתונות של חלומות. במציאות, "משך הגישה" אינו מאפשר לשרוף הכריז מאמרים 600-700 קילוקלוריות ולעבוד את הקינוח אכלו תאריך לפני. לכן, עדיף להפריד מין וכושר.

כל זה, בתנאי שאנחנו מרוצים מה שאנחנו עושים, והשותף גורם לאהדה. אם רק "עושה סקס" עבור טיק, "חוב" או לעסוק בתמורה להטבות חומריות, לא ניתן להימנע מבעיות פסיכולוגיות.

סקס לא עובד. לא צריך לעשות את עצמך לעסוק בעצמך אם אתה לא רוצה את זה בכלל. אז ההנאה גדולה יותר, והיתרונות בצורה של פעילות גופנית, אנדורפינים, אימון לב אפקט נוגדי נאות.

האם זה נכון כי גברים יש סקס לעתים קרובות יותר? מצא את המאמר שלנו על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

תדירות של סקס ואיכותו - שני מושגים שונים ביסודו. וכאן העיקרון לא עובד "לעתים קרובות יותר טוב". אם אתה עושה כל יום לעסוק יחסי מין אחד באותו יציבה ומיקום, אתה במהירות להשתעמם. עדיף להתמכר תשוקות פעם בשבוע, אבל בכל פעם - בדרך חדשה. יתר על כן, לכל אדם יש רמה משלו של ליבידו.

מקצועי מסלמה רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ונכונים. רק זה לא הצד השני רק בעבודה.

ישנם אנשים בכלל 1-2 פעמים בחודש, ובמקביל הם לא חווים אי שביעות רצון מינית. אז אתה צריך לעשות כך שכל סקס חדש הוא לא כמו הקודם. ניסוי - אז שמחה האהבה שלך יהיה פשוט מרשים!

Просмотров: 206 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close