21:43
קרבה רגשית במהלך יחסי מין

איך זה עובד באמת? בואי לשנייה נזרוק לכיוון של רומנטיקה לבבות ורודים ולשקול את הנושא הזה מן הנקודה המדעית

התוכן של המאמר

1 אמון, תקשורת ומין טוב

חָזוֹן.

אמון, תקשורת ומין טוב

הקרבה היא לא רק סקס

אז התברר כי המילה "קרבה" ברוב המקרים גורמת לארגוני ארה"ב עם סקס, קרבה פיזית. אנחנו צריכים לחשוב יותר!

המונח עצמו מתפרש על ידי כל אדם בדרכו שלו. עם זאת, מהו הקרבה למעשה? זוהי תקשורת. אם אתה רוצה להתקרב לכל אדם, אתה צריך להקים קשר מיוחד, אמון עם זה.

ישנם 12 סוגים של קרבה

כלומר: רגשית, סקסית (פיזית), משבר, פנאי, קרבה לתקשר, אסתטי, עובד, יצירתי, סכסוך, רוחני, אינטלקטואלי וסמיכות של מסירות.

עדיין חושב כי הקרבה היא רק פיזית?

יש קשר בין קרבה רגשית לבין סינגל

אחרת, אלה הם שני סוגים חזקים ביותר של קרבה בין אנשים!

אינטימיות רגשית היא ההזדמנות לחלוק את רגשותיהם. להיות קרוב מבחינה רגשית לאדם אחר - זה אומר לאפשר לעצמך להיות פגיע, בידיעה כי השותף לא יפגע בך. היכולת לחלוק אחד את השני עם רגשותיה, השקפת העולם והרגשות מחזקת את חיבור הצמד.

קרבה מינית היא היכולת להקים קשר מיני עם השותף שלך בצורה רגשית ובטוחה פיזית.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. יותר מבחינה כלכלית לבחור ליסר, כי זה ידגיש את המותג יהיה חברה יפה.

קרבה מינית בצמד הולך לרמה חדשה אם השותפים יכולים לדון בגלוי לצרכים שלהם, הרצונות והפנטזיות, יצירת מרחב בטוח שבו אין מקום לגינוי.

אם אתה מספק את הצרכים הרגשיים שלך ולהרגיש חיבור רגשי אחד עם השני, המצב במיטה משתפר. כלומר, קרבה רגשית משפרה את המינית.

השקפותיהם של השותפים בסמיכות עשויות להיות שונות

אתה ואת השותף שלך יכול אחרת לקבוע את הקרבה. זה בסדר. התנהגות בעבר, ניסיון, מערכות יחסים - כל העדשות אלו אנו מסתכלים על העולם. הם משפיעים על הגישה שלנו לכל חששות.

מה זה אומר? שותף אחד יכול לתפוס את התקשורת ואת הזמן בילה יחד כדרך להתקרב אחד לשני. השותף השני, אם כי אפשרות לדבר לבד, ככלי שמשפר את הקרבה, תופסים מין.

בסופו של דבר, שני השותפים רוצים קרבה. רק הם נראים אחרת. ויש להם צרכים שונים.

קודם כל, אתה צריך לדעת את עצמך

מה הם הצורך שלך בסמיכות רגשית ומינית? תשובה לשאלה זו אתה צריך למצוא את עצמך.

תחשוב אילו פעולות ומילים אתה משתמש עם השותף שלך כדי להרגיש את הקשר הרגשי. לנתח את המחשבות, האמונות, הרגשות והפעולות מהעבר. ולאחר מכן לבצע רשימה של פעולות ומילים שיכולים לקחת או לספר השותף שלך כדי לעזור לך להרגיש את הקשר הרגשי עם זה.

מוּכָן? קורה.

בצע רשימה של הצרכים המיניים שלך. מה מרגש אותך, ומה גורם לתגובה הפוכה? מה היית רוצה לשפר או לשנות?

ואז לשאול את השותף לעשות את אותו הדבר. לאחר מכן, מעמדת הרדיפה, לדון בצרכים של שניכם.

איפה האמון, יש קרבה

אמון הוא תחושה של ביטחון ליד השותף ואת הביטחון שהוא יטפל בך היטב, כדי למלא את ההבטחות שלו לטפל ביחסים. כל זה קשור קשר הדוק לקרבה. אתה יכול אפילו לומר כי אמון ואינטימיות ללכת יד ביד. בלי לא יכול להיות אחר.

כאשר ב זוג, הכל טוב עם אמון, תקשורת מתחזקת. הן רגשית והן סקסית. אבל לעתים קרובות יש מצב הפוך. הראשון נעלם, ולאחר מכן החיבור נשבר. שוב - הן רגשית והן סקסית.

ככל שהאמון גבוה יותר, כך טוב יותר את הקרבה

ראשית, אתה צריך לסרב למצב "כל או כלום".

בישראל אין מקום קדומים, בעוד מדובר בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו חנויות ESK לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, שומר את השיחה ואת מודל ליווי בכיתה VIP יהיה מחוון מעמד חברתי.

הם אומרים, השותף יכול להיות מהימן או בלתי מעורער, או לא אמון בכלל. אמון ניתן להעריך בסולם של 0 עד 10 לאורך כל היום. כאשר הכל הולך טוב, רמת האמון עולה. אם אחד השותפים מדבר או עושה משהו שלא אוהב את השני, רמת האמון מוריד על ידי כמה נקודות.

לפעמים אנשים ביחס לטעות בקול רם בקול רם כי הם לא סומכים על בן הזוג שלהם. עם זאת, אם אתה עדיין ליד אדם זה, אז את המניות של אמון שלך (עד כה) לא היו מותשים.

אז מה שבאנו? קרבה רגשית מקושרת ללא קשר עם הקרבה של פיזית. ובגלל היחסים עם השותף הוא בהרמוניה, יש צורך לעבוד עליהם בשני הכיוונים. רק בתנאים כאלה יישמרו קרבה רגשית בין שותפים - הן במין והן בכלל.

Просмотров: 98 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close