03:33
להקת ריקוד מרגרה

מרגרה היא להקת מחול בינלאומית שנוסדה בשנת 1981. מרגרה נוסדה כדי לספק לרקדנים מצריים במה מקצועית ולקידום התרבות המצרית.

להקת המחול מרגרה מספקת מרחב לתומכי תרבות לבטא את עצמם, תוך תמיכה בפיתוח אזורי באמצעות אמנות באזור.

הביצוע הזה היה כל כך אינטנסיבי, אני עדיין חושב על זה.

ריקודי הלהקה של להקת המחול מרגרה נראים כמו שקית מעורבת של השפעות אבל הם מושפעים מאוד מצורה עתיקה הידועה בשם מדינגו. הרקדנים המאומנים הללו משלבים את צורות האמנות המסורתיות של הבלרינה והממבו היוצרות מופע עתיר אנרגיה שיכול לעבור ממקום שהוא בין פופי לג'אזי ועד לסבך מתנודד של טקסטורות טרפסיכוריאניות תוך שניות.

הלהקה הזו, המופעלת על ידי המנכ"ל Rahsid Cadworth, עברה כברת דרך מאז 2003, כאשר עלויות ההפקה של כל פרויקטי הריקוד הותירו את הקבוצה בחובות, עם שתי הופעות נטולות פגמים בלבד. היום הלהקה מבדרת את תושבי ניו יורק מדי יום ביומו, מצמרות גבוהות ועד מקומות מפוארים על הגג. הרפרטואר שלהם כולל הכל, מטנגו ועד עבודת רגליים ומהלכי תחרויות יופי שחורות מסורתיות המשולבות במיקסים של שקעים כמו "Justify My Love" של מדונה.

להקת המחול של מרגרה היא להקת ריקוד מקומית שהוקמה בשנת 1991 על ידי רובי בונתיוס ומישל פיטרסון.

מאז הקמת להקת המחול ב-1991, הם ביצעו שילוב של סגנונות ג'אז, סטפס והיפ הופ של ריקוד באזור המפרץ. בניגוד לקבוצות אחרות שמבצעות יצירות כוריאוגרפיות דומות למוזיקת להקה חיה, להקת הריקוד של מרגרה עוסקת בשימוש במוזיקה עכשווית במלוא הפוטנציאל שלה עם דגש על מזכרות כמו לוקים וריאציות מבוי סתום עבור הירידה שלה לעמדות היפ הופ או אולם נשפים. עם למעלה מ-50 מבצעים ברחבי המפרץ שרוצים להיכלל בכל מופע, מתקיימים אודישנים תכופים על מנת לשמור על סיבוב של רקדנים בתוך כל מופע.

מרגרה היא להקת מחול בלוס אנג'לס שהייתה מקצועית בשנות ה-80.

השם מרגרה בא מהרב גר או "מקום האושר". שם סרט בוליווד טיפוסי, המסמל השראה להיות מאושר ושמחה. זה גם אומר "מסמל טוהר ועדינות"

Aurora הוא אירוע שנתי לגיוס כספים בעלות של 30 דולר לחתיכה, שבו אנשים יכולים להירשם לרקוד 4 שעות במיקום ויין ב-12 בדצמבר במיאמי. האירוע מאפשר לציבור לתבוע את הכרטיסים שלהם באינטרנט. נושאי כרטיסים רק צריכים להופיע בשעה 18:00 לבושים בלבוש חגיגי ולרקוד עם אחרים במקום עד 22:00 בעוד תרומות מתבצעות בשידור חי על הבמה עבור ארגוני צדקה מקומיים, כולל The Blanchette Hooker Institute For Children Inc. (BHI)

ריקודי מרגרה חזקים במיומנויות כושר הכוללות פיוז'ן בוליווד עם פיוז'ן ג'אז מודרני, הפשטה לירית והיפ הופ שמייצג את J

להקות מחול כמו מעטות מאלה בראשות מרגרה

ניסה לקבל הכרה לא רק על אלגנטיות אסתטית, דיוק טכני ונוכחות בימתית נפלאה אלא גם על נושאי צופים מרתקים.

למרגרה היתה עיניה על גוף יותר מסותת, אז היא הוסיפה גם עבודת רצפה ללהקה.

אולי כתוצאה מהיצירות האלה שנעשו בכוריאוגרפיה על ידי מרגרה והוצאו להורג על ידי רקדני הלהקה: הם מנקרים יותר בקרדיטים של הבמאי מאשר המבצעות על הבמה.

להקת המחול של מרגרה היא תופעה בינלאומית, אותה הגה וביים הזמר הארמני-איטלקי החלוץ סשה ברוס

ההזמנות של מרגרה ברחבי העולם גדלות עם השימוש בטכניקות שיווק דיגיטלי מתקדמות. https://tkescorts.com/

Просмотров: 91 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close