21:23
מהו הדבר העיקרי בעבודת החשפנית?

הצעיר, כפי שאמריקנו כל הזמן אומר, הצמיחה הגבוהה ביותר תהיה סוף סוף להפוך לבסוף שחקן כדורסל טוב, מן הנערה עם אצבעות דקות וארוך יעבוד, כפי שהיינו מדברים, פסנתרן מצוין, ואדם מעריץ תינוקות, כנראה, יהיה מורה יפה בגן. יש הרבה סטריאוטיפים דומים, אבל האם יש תמצית כזאת? בימין האם מיומנות אחת מסוימת, קו הירושה או מדגיש פיזיולוגי כל כך חזק להשפיע על Fourore במקצוע אחד או אחר. ואכן, אנו נראה את האמת של התיאוריה הזאת על הדוגמה של חשפנית.

אולי המקרה מבחוץ?

יופי הוא תכונה בסיסית עבור חשפנית. כאשר הודאה לעבוד בעמודה של תביעות, זה אפשרי לעתים קרובות, סוף סוף, לפגוש את הפריט - "מראה נעים". העובדה היא כי היופי הוא רעיון של סובייקטיבי. אם הם מקשרים את הסלאבים שלנו כולל תכונות צבעוניות של הפנים, וכפי שכולם יודעים, טאק בלתי נראה, אז, כמובן, האנשים הראשונים ישקלו את הכי חמוד. אבל עבור איך אנשים שימשו להביע, כמה זרים או תושבים מקומיים גם לא יותר יפה מאשר נשים אסיאתיות קטנות, ונשים מן הפדרציה הרוסית ומדינות, כפי שכולם יודעים, את המקומות שלאחר הסובייטים, הם שוקלים "mares "בלי ענף של מצפון.

באופן טבעי, אם הנערה יש קשיים קשים עם המראה: את הפרעות של הפנים, צלקות, עודף משקל ו- t.ד '., ואז הדרך אל היקף הפנאי הוא סגור. עם איך להתבטא, בנות אחרות הן כל הסיכויים להיות, כפי שכולם יודעים, חשפנות מוצלחות. זה יהיה רע אם לא היה אכפת לנו את העובדה כי אפילו מעסיק אחד היה מסרב, אחרת אתה יכול, כמו הרעיון של האטרקטיביות לכולם. מכאן אפשר, לשים את זה בעדינות, אנו מסיקים כי סרק הוא בסיסי, אבל לא הבסיסי ביותר, סוף סוף, את התכונה של רקדנים. ובכן, באופן כללי, אם האישה יפה, אבל מאוד, כפי שרובנו התרגלו לומר, מתון, טוב, הוא מסוגל לרקוד שאני יכול לומר איך לנסות? מהעובדה כי יהיה סוף סוף לעמוד על הבמה, כמו בובה, רווחים מועדון רצועות לא, בסופו של דבר, יהיה.

היכולת לרקוד היא ביסודו?

להבין, חשפנות חייב להיות כזה מיומנות, כי הספציפיות של המקצוע שלהם הוא גם סיכם. אבל באותו זמן, זה לא שווה את זה, זה היה צורך לשכוח כי בנות ריקודים מקבלים רק כמו טיפ, וזה רק 25-30% מכלל הרווחים. כל אחד קטן יודע מה זה 100% מונח על הבמה, אבל עם כל זה, לבסוף, לעזוב, לבסוף, משמרות עם ארנק ריק למחצה. עצמה אם אישה אינה מקופלת כדי לדבר, אבל עם כל זה קשה בשיחה עם אורחים, זה לא מרוויח אותו על הצריכה וקידום שירותים נוספים.

החשפנית היא לא רק האמן על הבמה, שתרמה, כמו אנשים רבים חושבים, מספר משלהם, קיבל תשלום ושמאלה. מגע ספציפי עם אורחים. אתה צריך להיות מסוגל לשמור על שיחה, אתה חייב להיות חולה, כך שזה גם במיומנות לשחרר אדם על משקאות, זה היה גם במיומנות, כדי לנצל את "דוברי נקבה", כך האורח מבוקש, כמו כולם יודעים, המשך מיוחד והורה פרטי או תפריט מטורף אחר. מתברר כי ריקודים אחד בסטרפטיז לא מרוויח, ואת המיומנות הזאת יכול גם להיקרא הראשי.

אומר שאתה צריך להיות חברותי?

כן, זה מאוד ביסודו של מקצוע חשפנית. מדבר עם האורחים יצטרכו להיות די הרבה, במיוחד אם האורח יהיה להזמין "פיטורים" כדי לדבר, זה יהיה למצוץ לעצמו על שולחן. אבל יש צורך להבין שאתה סוף סוף לדבר איתך יהיה כמובן לא על מזג האוויר. באופן טבעי, ישנם אורחים שאינם נמוכים לשפוך את הנשמה של החשץ תחת פעולה של אלכוהול, אבל רוב הצדדים החזקים ביותר לבוא עבור אחרים. גברים מזדיינת, מפלרטטת, אור. הם פשוט ביקרו במוסדות כאלה עקב אווירה מיוחדת. אין פלא שהם נמסים כי במועדון הבחירה יהיה סוף סוף להריח סקס. הינכם מתבקשים לשים לב כי בהחראה כי אף אחד לא עוסק במין באוויר, ריח של גסות.

כדי להיות חברותי - זה נהדר מאוד, כדי לשים את זה בעדינות, אתה צריך להיות במקצוע, אבל עם כל זה אתה צריך להיות שמנוני, כמו גם כולם אומרים, קל לעלות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרקדן לא חייב לדחוף את האורח, הוא חייב להיות רגיל יושב על ברכיו של אדם לא מוכר או לעצור אותו ללקק מלח בדרכו, כפי שהיינו מדברים, שדיים עירומים בעת הזמנת ילדה טקילה.

מתברר כי יכולות תקשורת היא לא הבסיסית ביותר, והם בהחלט צריכים ללכת למתחם הכולל עם חוסר מתחמים. תארו לעצמכם עובדה אחת, אחרת, מה זה מגרש מאוד חברותי, אבל מאוד, כפי שהוא התחיל לבוא לידי ביטוי, חשפנות shie- מוסריסטית, אשר נופל לתוך התעלפות מחמאות וולגרית ורמזים צבועים מאורחים בצד.

מתברר כי העיקרי - גבולות המסגרת המוסרית?

למעשה, עם זאת, ובסופו של דבר, מתחיל המקצוע של חשפנות. בתחילה, אישה מחויבת להיות מוכנה כמה באים לידי ביטוי, העובדה שהיא תצטרך רק להתפשט לגברים לא מוכרים לחלוטין, עם כל זה, לשים את זה בעדינות, לקחת את זה קצת, הוציא את העובדה כי אפילו המקומות האינטימיים ביותר. נראה שכל הבנות חושבת, כי הם, לשים את זה בעדינות, יודעים איפה לעבוד. למגרין, הנערה לא משלמת על השאלה הזאת, כפי שכולם יודעים, יש לי תשומת לב, מאמינים כי יש צורך לפעול מעל תכונות של LAV, אשר סביר יותר להיות במקצוע. לידיעתך, הם הולכים ללמוד רק לרקוד, לשלוט על הטריקים המורכבים ביותר על הפילון, למשוך את יכולות התקשורת, מוכנסים לתוך סרק, ובסופו של דבר, זה פשוט מתברר כי סוף סוף, זה פשוט לא יכול פשוט לא יכול. להתגבר על עצמך לא יוצא.

ההדק הפסיכי מגיע בכך. הרקדן היה רחמים השקיעו כוחות, זמן וכסף, אבל באותו זמן היא לא מוכנה להשלים עם העובדה שהיא צריכה להראות לגופה. המודעות לכך לא באה. אין ספק, ראוי להזכיר שמישהו פוחד מהראשון, באופן כללי, משמרות, ומאוחר יותר הכל, זה נעשה, הולך כמו שמן. וכמה רקדנים יכולים אפילו לבסוף לבצע כמה פעמים, אבל עם, כפי שרובנו התרגלו לומר, כל יציאה לסצינה של הנערה להרגיש הכל נורא ונורא, שלהם, לשים את זה בעדינות, יש סלידה עצמם, כמו ראשים, מה הם עושים.

בנומינו האישיים, המוסר אינו, באופן כללי, התנהגות זו מוערמת. הם נשחקים עם גברים, מחייכים מזויפים, וכפי שהוא עומד, טריקים שונים רק לקדם את האורחים לשירותים. בפרט, בכבדות בנות כאלה רקדו חסידים, הם קראו כי זה בעצם כמו זנות. ואז לעבוד, בסופו של דבר, מומר לעזאזל, ואת החשפנית מתחילה לשנוא את עצמו כדי לדבר. כל זה יכול גם להפוך דוכנים נפשיים קשים.

שאר הבנות מסתכלים על עבודה בזווית אחרת. נלחמו בעצמך עובדה אחת שהם תופסים זמזום מאופן שבו כולם יודעים שגברים מעריצים את אמי. סטרפנים מדף כי הקאס של חלומות אורח לפחות לגעת בה והוא מוכן גם לשלם עבור לבלות לפחות חצי שעה בחברה שלה. רקדנים מרגישים את כוחם על המין שלהם. בסופו של דבר, אני רוצה להדגיש כי זה שווה את זה, בסופו של דבר, להסיר את החזייה ואת האורחים גם יתחילו גם לתת Droach, כמו גרבונים ייפלו - אורחים לחלוטין לאבד את ראשיהם overexcitation.

עם גישה זו למקצוע, אפשר להיות חשפנית מוצלחת. וכפי שכולם אומרים, אם כן, העבודה הבסיסית ביותר של בר רצועת רקדנית מרוחקת לא פנים נפלאים ואת היכולת לרקוד. היחס הפנימי החשוב ביותר ואת הרצון לעבוד. כולם יודעים שהנערה בוערת ועיניים והיא נהנית ממה עושה, אז היא לא תיכשל.

המראה יכול להיות נשלט, לא ריקוד רע, לשים את זה בעדינות, ללמוד, להדק את היכולת לתקשר היא גם לא קשה. אבל כדי לשנות את הגישה שלך למקצוע, להילחם עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, עקרונות מוסריים, באופן כללי, כדי לאלץ את עצמם גם לעשות מה שהוא בחילה, הכי קשה. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, על השני, העבודה לא רק להביא משהו טוב, לא לספור, כפי שכולם יודעים, התמוטטות העצבים. דירות דיסקרטיות בקריות

Просмотров: 127 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close