21:23
רגליים הליכה אחרי מין: אני כבר מתחיל לפחד?

מאיזו סיבות הרגליים רועדות אחרי סקס? רעד הוא מצב שבו מתרחשת אדם בריא לחלוטין רעד לא רצוני באיבר. ישנן מספר סיבות המבוססות על אשר עלול להתרחש. כלומר:

התוכן של המאמר

1 הגורמים הבסיסיים ביותר לרעד באיברים 2 כיצד לפתור את הבעיה? 3 מה לעשות במקרה זה? 4 תחת אילו תנאים אתה צריך לבקר את הרופא? התרגשות חזקה. פַּחַד. לחץ. מתח עצבני. מאמץ פיזי משמעותי.

נוירופתולוגים אינם מתעקשים לטפל במצב כזה כי יש לו אפקט לטווח קצר. רק מספיק כדי למנוע גורמים מעוררים.

הגורמים הבסיסיים ביותר לרעד באיברים

למה הרגליים רעדו אחרי סקס? בְּ אלכוהוליות כרונית רועדת לעתים קרובות איברים. בשל toxication הגוף מתרחש שינויים אטרופיים במוח. אם יישום טיפול עם תרופה המכילה neuroleptics, קורטיקוסטרואידים וליתיום עלול ליפול לרעד ברגליים - זה סוג של תופעה צדית. תִסמוֹנֶת Minora -fter 35 שנים עלול להתרחש במצב פתולוגי זה. זֶה המחלה מועברת גנטית. שינויים פתולוגיים במוח - סיבה תכופה של זרימת הדם. בתנאים כאלה יכולים לרעוד רגליים. בְּ סוכר בדם מוגבר לעתים קרובות מתבונן חוסר של חומר אינסולין. כתוצאה מכך, נוירופתיה סוכרתית מתפתחת.

חלום דגני אסקורט מנוסה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא צד חיובי אחד בעת עבודה.

אם באופן שיטתי לרעוד רגליים מצד אחד, אז זה סימן להתפתחות המחלה.

כיצד לפתור בעיה?2

בנות רבות מעוניינות במה לעשות בזה מקרה אם הרגליים רועדות לאחר הקרבה מינית? מומחים טוענים זאת סקס הוא קוקטייל של רגשות. בתהליך של rapproche הערווה Heartbeat, להגדיל את זרימת הדם. בגוף מיוצרים שונים חומרים הורמונליים. בתנאים כאלה, החבר 'ה מגיע זקפה, ו בנות נפיחות איברי מין רירי. מסיבה זו, אנשים רבים רגליים רועדות לאחר הקרבה. הגורם העיקרי למדינה כזו הוא אורגזמה. ב בעיקרון, מצב זה נצפה בבנות צעירות. אחרי כמה שניות לאחר הקרבה המינית הם מיד לרוץ לתוך המקלחת, כל כך עייף השרירים התחל לרעוד. לרוב בעיה זו מתרחשת אצל נשים, כי הם פגיעים יותר לכל גורמים סביבתיים.

מה לעשות במקרה זה?3

כך שאין רועד אחרי סקס קרבה, יש צורך לכוונן בפסיכולוגית ופיזית למין. אם טוב, אז אתה צריך לדחות שיעור נעים מאוחר יותר. אין צורך ביישן תופעה כזו, לדאוג שאחרי מגע מיני רועד הרגליים הן מעין תגובה של הגוף להנאה.

תחת אילו תנאים אתה צריך לבקר את הרופא?4

לעבור בדיקה רפואית יסודית יש צורך באירוע שחולשה חולשה חזקה ברגליים, כאב לב ומחסור באוויר. עם סוכר גבוה יכול לרעוד אֵיבָר. במקרה זה, אתה צריך לבקר את האנדוקרינולוג. עם תסמונת קלה רעד הוא ציין לא רק במהלך יחסי מין, אלא גם במצבים אחרים כאשר צריך קצת איברים זן. בשל התפתחות של מחלת פרקינסון, רועד נצפתה אפילו במהלך שאר. בנוסף, פעילות המנוע מופחתת איש.

כדי לזהות את הסיבה שהעוררה את התפתחותם של סימפטום לא נעים צריך להיות מאובחן. בהתבסס על התוצאות שהושגו, הרופא ימנה את הטיפול הדרוש. אם אחרי מין, הלחץ גדל באופן משמעותי והרגליים רועדות, אז יש צורך למדוד בקביעות מדדי לחץ דם. חשוב לשמור על אספקת דם מלאה במוח.

כדי לפתור את הבעיה של הרופאים לעתים קרובות ממליצים לרפואה "פיראקטאם". בזכות התרופה, תהליך זרימת הדם משתפר. משך הטיפול והמינון צריך לקבוע את הרופא - בהתאם לתמונה הקלינית הספציפית. במקרים תכופים, מומלץ לשתות טבליות מספר פעמים ביום - 0.5 גרם. במחלה האנדוקרינית, הרופא קובע חומרים הורמונליים, במקרה זה הרגליים יפסיקו לרעוד.

אם הרגליים רועדות רק אחרי יחסי מין, הכל התגובה של הגוף לאורגזמה. אם תסמינים לא נעימים נובעים כל הזמן, אז אתה צריך לעבור מחקר רפואי יסודי. תשובה ל שאלה: אתה לא צריך לפחד. העיקר, לא לדחות את העובדה כי אתה יכול לעשות היום.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

מין דורש מאמץ המוני. אפילו אוראלי ליטוף לשרוף על 250 קלוריות לשעה! לכן, אין זה מפתיע שאחרי מין נלהב בכמה עמדה מתוחכמת מהקאמסטרה ירעדו לרעדים.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את הרמה ויהיה חברה יפה.

זה פיזיולוגיה! במיוחד אם הילדה היתה המומה עם התהליך והיה על גבי. כן, אפילו בתנוחה מיסיונרית, אתה צריך לגדל את הרגליים כדי להבטיח חדירה עמוקה, לפעמים לשמור אותם על משקל. אז לחימה נעימה עם שימושי: ואת ההנאה יש, ואת הרגליים עם העיתונות נדחפו, ואת הקלוריות הנוספות נשרפו. אז יש לך סקס עם האהוב עליך ככל האפשר!

Просмотров: 4875 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close